Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeczyli z 2 salonow zrobil sie 1 - jednak chyba sprzedaz w tym roku nie byla na miare oczekiwan w Polsce... no coz - powodzenia.
OdpowiedzSuzuki dało w tym roku du... po całości, ma najgorszą sprzedaż od lat. Ci co maja tylko jedna marke po tym roku z Suzuki maja lekko dosc. Patrzac na innych Warszawskich dealerów Suzuki to jest mało smiesznie. A co do Yamahy ma najwiecej modeli i najszersza ofertę, po drugie motocykle to dla nich towar podstawowy, a nie jak w Hondzie, BMW gdzie dealerzy samochodowi moga troche zysku dolozych do motocykli tak zeby je miec, co dla dealerów tylko motocyklowych jest zabojstwem.
Odpowiedz